Nokian Näyttelijäyhdistys ry

etunayttamo@nokiannayttelijayhdistys.fi

theama@nokiannayttelijayhdistys.fi

Sinustako yksi meistä?

Nokian Näyttelijäyhdistys ry:n toiminta on laajaa ja pitää sisällään muun muassa nuorten, yli 13-vuotiaiden harrastajien Theama Teatterin, aikuisille tekijöille suunnatun Etunäyttämön ja uusimpana aluevaltauksena tammikuussa 2019 aloittaneen Teatterikuoron. Jäsenmäärä yhdistyksellä on tasaisesti kasvava ja tällä hetkellä jopa 101 henkilöjäsentä. NNY tekee runsaasti yhteistyötä eri tahojen kanssa, mm. Nokian Kaupungin kulttuuri- ja vapaa-aikapalvelut sekä Tehdas 108.

Nokian Näyttelijäyhdistys myöskin tukee teatteritoimintaa muun muassa järjestämällä jäsenilleen erilaisia virkistystapahtumia ja koulutusta mahdollisuuksien mukaan. Pääosin jäsenet ovat aktiivisesti näytelmätoiminnassa mukana niin näyttämöllä kuin kulisseissakin.

Yhdistyksemme jäseneksi pääset jäsenyyttä anomalla ja maksamalla liittymismaksun 20€. Jatkossa vuosittainen jäsenmaksu on 15€. Näyttelijäyhdistyksen jäsenenä voit toimia, vaikka et olisi teatteritoiminnassa mukana. Yksi tärkeimmistä yhdistyksen tehtävistä onkin pitää kiinni yhteisöllisyydestä ja yhdessä olemisen arvosta.

Nokian Näyttelijäyhdistys ry. on osa Nokian Tehdassaaressa sijaitsevan Tehdas 108:n toimintaa.

Tule ja pala!

Tee jäsenhakemus TÄÄLLÄ!

Täältä löydät: TIETOSUOJASELOSTEEN

Haluatko lähettää terveisiä tai antaa palautetta?

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.