etunayttamo@nokiannayttelijayhdistys.fi

theama@nokiannayttelijayhdistys.fi

Sinustako yksi meistä?

Nokian Näyttelijäyhdistys ry. ylläpitää teatteritoimintaa kahdella näyttämöllä. Etunäyttämö on pääosin aikuisille harrastajille suunnattu teatteriryhmä ja Nuorisoteatteri Theama taas nimensä mukaisesti on nuorille suunnattu teatteriryhmä aina 13- vuotiaasta alkaen. Nokian Näyttelijäyhdistys myöskin tukee teatteritoimintaa muun muassa järjestämällä jäsenilleen erilaisia virkistystapahtumia ja koulutusta mahdollisuuksien mukaan. Pääosin jäsenet ovat aktiivisesti näytelmätoiminnassa mukana niin näyttämöllä kuin kulisseissakin.

Yhdistyksemme jäseneksi pääset jäsenyyttä anomalla ja maksamalla vuosittaisen jäsenmaksun 10€. Näyttelijäyhdistyksen jäsenenä voit toimia, vaikka et olisi teatterin toiminnassa mukana. Yksi tärkeimmistä yhdistyksen tehtävistä onkin pitää kiinni yhteisöllisyydestä ja yhdessä olemisen arvosta.

Tule ja pala!

Oheisella lomakkeella liityt kätevästi yhdistyksemme jäseneksi. Jäsenhakemuksia käsitellään kuukausittain. Hyväksytyille jäsenille lähetetään jäsenmaksulomake, jonka maksettua saa jäsenkortin.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.