Theama

Nuorisoteatteri THEAMA on nuorisoteatterikentän valopilkku raikkailla esityksillään, joista ei energiaa puutu. THEAMA on valtakunnallistakin huomiota saanut nuorisoteatteri, jonka näytelmät sopivat aikuisempaankin makuun. THEAMA on saanut alkunsa vuonna 2010 ensin Nokian Kaupungin Vapaa-aikatoimen alaisuudessa, sittemmin vuodesta 2015 lähtien osana Nokian Näyttelijäyhdistyksen toimintaa.

Mukaan toimintaan? Voit laittaa viestiä kotisivujen “Ota yhteyttä” -lomakkeen kautta tai laittaa suoraan sähköpostia theama@nokiannayttelijayhdistys.fi.

TULOSSA: Dracula-elämyspeli @ Tehdas 108!

Historiaa:

2011Don Quijote!Mykkänen, Saija Viljanen
2012Talo valkealla rannallaSaija Viljanen
2013Tapaus AfterdawnSaija Viljanen
2014Juhannusyön uniShakespeare, Saija Viljanen
2015Hätä!Saija Viljanen
2016Hades – kuinka kaikki oikeasti meniAino Marjamaa & Heidi Sotaniemi
2016TamTam ja suomalaisuusAino Marjamaa
2017Ihmemaa OzFrank L. Baum, Aino Marjamaa
2018Kuningas kuoleeEugene Ionesco, Laura Autero & Emmi Lisma
2019FobiaTAino Marjamaa & Harri Heiskanen
2020Dracula-elämyspeliTyöryhmä

Vuonna 2014 Nokian Kaupunki myönsi Nuorisoteatteri Theamalle Vuoden Nuorisotoimija- palkinnon arvoltaan 1000€

Vuonna 2015 Nuorisoteatteri THEAMA menestyi valtakunnallisessa Ramppikuume- tapahtumassa ajatuksia herättävällä näytelmällään HÄTÄ!

Vuonna 2016 THEAMA palkittiin valtakunnallisessa Teatris- tapahtumassa 1500€:n arvoisella stipendillä klovneriaa ja fyysistä teatteria yhdistävällä pienoisnäytelmällään TamTam ja suomalaisuus.