Ensi-illassa 7.3.2020: Tapaus Afterdawn

Palataan vuoteen 1969, jolloin ihminen ensi kertaa tallusti kuussa ja new age- filosofia kukoisti kuin keväinen kukkanen. Meedio Lydia Afterdawn pitää trendikästä praktiikkaansa vanhassa kartanossa Mystic-nimisessä kaupungissa. Asiakkaita käy niin kädestä ennustamisissa, tarot-luvuissa sekä erityisesti intensiivisissä spiritistisissä istunnoissa, olkoonkin että kyseinen rouva Afterdawn on vain ovela ja huikaisevan itsekeskeinen huijari, jolla ei ole aavistustakaan tuonpuoleisen todellisesta olemuksesta.

Aisaparina Lydia Afterdawnilla on taloudenhoitaja rouva Nimsby, joka hänkin on luonteeltaan kierompi kuin korkkiruuvi ja päättänyt ilmiantaa emäntänsä toiminnan kyseenalaista mainetta niittävälle lehdelle, joka paljastaa kunnon juorumagasiinien tavoin yliluonnollisten ilmiöiden hyväksikäyttäjät ja muut huijarit – vieläpä hyvää palkkiota vastaan.

Eräänä synkkänä ja syksyisenä perjantaina Afterdawnin kartanossa saa alkunsa peruuttamaton hullunmylly, jossa loppuviimeksi kaikki huijaavat kaikkia, jokainen on epäilty, mutta vain yksi on…MURHAAJA.

TRAILERI

Rooleissa:
Saija Viljanen, Aino Marjamaa, Topias Kanto, Inkeri Hankkila, Ulla Lehtinen, Päivi Honkanen, Urho Karppila, Anniina Valtonen, Noora Koski, Joonas Hölli, Anitta Forssen, Risto Oinonen, Johanna Husari, Pilvi Vilen, Anniina Sarjanen ja Roosa Repo

Näytelmää ei suositella alle 7-vuotiaille.
Hinnat: 22€/17€/12€

Näytökset:

Ensi-ilta La 7.3. klo 17.00 LOPPUUNVARATTU!
Su 8.3. klo 17.00
To 12.3. klo 18.30
Pe 13.3. klo 18.30
La 14.3. klo 17.00
Su 15.3. klo 17.00
To 19.3. klo 18.30
Su 22.3. klo 17.00
Pe 27.3. klo 18.30
La 28.3. klo 17.00
Su 29.3. klo 17.00
To 2.4. klo 18.30
Pe 3.4. klo 18.30

LIPPUVARAUKSEEN PÄÄSET TÄSTÄ:

Lippuvaraus tapahtuu IdeaTicket-sivuston kautta, tai puhelimitse arkisin klo 12-18 numerosta +358 45 6632654.  Sivuston kautta on mahdollista varata 1-14 lippua kerralla. Jos kyseessä on isompi varaus tai muu yhteydenotto, ota yhteyttä liput@nokiannayttelijayhdistys.fi.

Varattaessa on mahdollista valita maksutavaksi vain “Maksu ja liput lippukassalla”. Se tarkoittaa, että lippuja pitää olla noutamassa 30 min ennen näytöksen alkua. 15 min ennen näytöksen alkua vapautamme lunastamattomat maksamattomat liput ovimyyntiin. Suljemme lippukassan 5 min ennen näytöksen alkua.

Lippukassalla maksuvälineinä käyvät käteinen (maks. 50 € seteli), pankkikortti, Smartum kulttuuriseteli, SmartumPay, ePassi sekä tietysti Nokian Näyttelijäyhdistyksen lahjakortit.

Jos kuitenkin haluat mahdollisuuden maksaa liput jo ennalta ja vain noutaa näytöspaikalla noutopisteestä, joka on avoinna näytöksen alkuun asti, se on mahdollista. Täytä siinä tapauksessa myös sähköpostiosoitteesi. Jos päätät maksaa ennakkoon, on tärkeätä tehdä se viimeistään viikko ennen näytöstä, jotta maksut ehtivät kirjautua ja ehdimme kirjoittaa liput noudettavaksi! Muista käyttää vahvistuksessa mukana tulevaa viitettä, jotta osaamme kohdentaa maksut oikeisiin varauksiin!

Jos olet liikkeellä esimerkiksi pyörätuolilla tai tarvitset muulla tavoin mahdollisimman esteettömän paikan, lisää “Vapaa viesti” -kohtaan maininta asiasta. Muista varata paikka myös mahdolliselle avustajallesi.

Varausvahvistukset käsitellään automaattisesti ja siis hyvin nopeasti. Jos siis et saanut varausvahvistusta sähköpostiisi vaikka annoit sähköpostiosoitteen, eikä vahvistus ole esimerkiksi roskapostissa, ota yhteyttä liput@nokiannayttelijayhdistys.fi, niin selvitellään.