Ensi-illassa 7.3.2020: Tapaus Afterdawn

Rooleissa:
Saija Viljanen, Aino Marjamaa, Topias Kanto, Inkeri Hankkila, Ulla Lehtinen, Päivi Honkanen, Urho Karppila, Anniina Valtonen, Noora Koski, Joonas Hölli, Anitta Forssen, Risto Oinonen, Johanna Husari, Pilvi Vilen, Pirjo Lammi, Anniina Sarjanen ja Roosa Repo

Näytelmää ei suositella alle 7-vuotiaille.
Hinnat: 22€/17€/12€

Näytökset:

Ensi-ilta La 7.3. klo 17.00
Su 8.3. klo 17.00
To 12.3. klo 18.30
Pe 13.3. klo 18.30
La 14.3. klo 17.00
Su 15.3. klo 17.00
To 19.3. klo 18.30
Su 22.3. klo 17.00
Pe 27.3. klo 18.30
La 28.3. klo 17.00
Su 29.3. klo 17.00
To 2.4. klo 18.30
Pe 3.4. klo 18.30

LIPPUVARAUKSEEN PÄÄSET TÄSTÄ:

Lippuvaraus tapahtuu IdeaTicket-sivuston kautta. Sivuston kautta on mahdollista varata 1-14 lippua kerralla. Jos kyseessä on isompi varaus tai muu yhteydenotto, ota yhteyttä liput@nokiannayttelijayhdistys.fi.

Varattaessa on mahdollista valita maksutavaksi vain “Maksu ja liput lippukassalla”. Se tarkoittaa, että lippuja pitää olla noutamassa 30 min ennen näytöksen alkua. 15 min ennen näytöksen alkua vapautamme lunastamattomat maksamattomat liput ovimyyntiin. Suljemme lippukassan 5 min ennen näytöksen alkua.

Lippukassalla maksuvälineinä käyvät käteinen (maks. 50 € seteli), pankkikortti, Smartum kulttuuriseteli, SmartumPay, ePassi sekä tietysti Nokian Näyttelijäyhdistyksen lahjakortit.

Jos kuitenkin haluat mahdollisuuden maksaa liput jo ennalta ja vain noutaa näytöspaikalla noutopisteestä, joka on avoinna näytöksen alkuun asti, se on mahdollista. Täytä siinä tapauksessa myös sähköpostiosoitteesi. Jos päätät maksaa ennakkoon, on tärkeätä tehdä se viimeistään viikko ennen näytöstä, jotta maksut ehtivät kirjautua ja ehdimme kirjoittaa liput noudettavaksi!

Jos olet liikkeellä esimerkiksi pyörätuolilla tai tarvitset muulla tavoin mahdollisimman esteettömän paikan, lisää “Vapaa viesti” -kohtaan maininta asiasta. Muista varata paikka myös mahdolliselle avustajallesi.

Varausvahvistukset käsitellään automaattisesti ja siis hyvin nopeasti. Jos siis et saanut varausvahvistusta sähköpostiisi vaikka annoit sähköpostiosoitteen, eikä vahvistus ole esimerkiksi roskapostissa, ota yhteyttä liput@nokiannayttelijayhdistys.fi, niin selvitellään.