Lumikuningatar

10. Ryövärilä
11. Poro ja Gerda
12. Takakansi
1. Kansi 2. Ohjaajan sana 3. Työryhmä 4. Taiteellinen johtaja 5. Yhteistyökumppanit 6. Isoäiti 7. Tanssi 8. Puutarhan rouva 9. Peili Kai 10. Ryövärilä 11. Poro ja Gerda 12. Takakansi

Lumikuningatar on fantasia, jossa hyvä ja paha kietoutuvat toisiinsa, kulkevat käsi kädessä. Se on tarina valintojen tekemisestä, itseensä uskomisesta ja rohkeudesta.

Lumikuningatar istuu valtaistuimellaan ja hallitsee talvea. Hän on nähnyt tähtitaivaan väreissä näyn, joka viitoitti tien Kain luokse..
Gerda, Kai ja isoäiti elävät yksinkertaista ja onnellista elämää. Kaikki muuttuu, kun Kai katoaa. Gerda ei tiedä, minne Kai on mennyt, mutta hän uskoo Kain yhä olevan elossa. Gerda päättää lähteä etsimään ystäväänsä. Luonnonvoimat, myyttiset olennot, eläimet ja ihmiset, jotka osuvat Gerdan polulle, saavat kaikki kuulla kysymyksen: “Onko Kai kulkenut tästä?” Matka ei ole vaaraton, mutta Gerdan täytyy kulkea se loppuun saakka.

Rooleissa mm. Henna Ruostila, Emmi Lisma, Noora Koski ja Soila Lehtonen.

Kesto n. 2h sisältää väliajan

Liput:
25e Peruslippu
20e Opiskelija / Eläkeläinen / Työtön
15e NNY jäsenlippu
13e Lapsi/Nuori (alle 14v)
0e Avustaja