KUNNON KOMEDIA

Käsiohjelma (sivu 6)
Käsiohjelma (sivu 7)
Käsiohjelma (sivu 8)
Käsiohjelma (sivu 1) Käsiohjelma (sivu 3) Käsiohjelma (sivu 2) Käsiohjelma (sivu 4) Käsiohjelma (sivu 5) Käsiohjelma (sivu 6) Käsiohjelma (sivu 7) Käsiohjelma (sivu 8)

Nokian Näyttelijäyhdistys r.y. 40 vuotta!

Näyttelijäyhdistys juhlistaa 40-vuotista taivaltaan syksyllä 2018 hillittömän brittifarssin tahdissa. Marko Taimisen ohjaama ja Dave Freemanin käsikirjoittama Kunnon komedia (Dummy run) vie katsojan aikamatkalle takaisin vuoteen 1988, hullun nousukauden pyörteisiin. Cluffbuckin terveyskylpylään sijoittuvasta farssista ei toimintaa puutu – unohtamatta täytettyä kamelia ja hovimestarinukkea.

Roland ja Julia pyörittävät terveyskylpylää, jonne Julian kuolleeksi luultu aviomies ilmestyy. Hän ei toki halua rikkoa Rolandin ja Julian onnea; hän on vain tullut hakemaan tallelokeronsa avainta. Kukaan ei saa tunnistaa häntä, jotteivät he kaikki kolme joutuisi vankilaan vakuutuspetoksesta! Miten hänet saadaan pidettyä piilossa sekä Julialta, anopilta, vakuutustarkastajalta että konstaapelilta? Kuinka anoppi selviää täytetyn kamelin hyökkäyksestä? Mitä on Cluffbuckin jalo vesi? Kuka on tohtori Louis La Roulliere?

Päärooleissa ovat komediavirtuoosi Harri Heiskanen, prinsessa Mikaelana vaikutuksen tehnyt Maarit Pakarinen ja huikealla fysiikallaan hurmaava Pasi Koivuniemi.

Luvassa on taattua vauhtia, nokkelaa verbaaliakrobatiaa ja virtuoosimaista näyttelijäntyötä Nokian rouheimmassa teatteritilassa Tehdas 108:ssa!

*ISÄNPÄIVÄ: Isänpäivänä isät 10€ hintaan. Ilmoita lippuvarauksen yhteydessä lisätietoihin.

*DRESS ALONG: Tule teatteriin tyylillä, näytelmän mukaan 80-luvun hengessä. Paras puku voittaa 2 kpl vapaalippuja Bernarda Alban taloon (Ensi-ilta kevät-talvella 2019).

Näytelmän tekijänoikeuksia valvoo Nordic Dramacorner.