ETÄnäyttämö

NNY tekee harppauksen teatteriesitysten striimausten pariin!
Etunäyttämö kulkee koronapandemian uudelleen muokkaaman kulttuurimaailman mukana ja järjestää striiminäytökset muutamista yleisön toivomista teatterikappaleista.

Viihdy koko perheen voimin, kaveriporukassa tai vaikka ihan itseksesikin kulttuurin parissa kotisohvalla.
Mitä se maksaa?
14€ Peruslippu.
25€ kannatuslippu.
Kannatuslipun ostamalla tuet Nokian Näyttelijäyhdistys ry toimintaa ja samalla tuet toiminnan jatkuvuutta.

Lipun ostaminen tapahtuu NetTicket.fi sivustolla yleisimpiä maksutapoja käyttäen (mm. pankki- ja luottokortit, verkko- ja mobiilimaksu ja kulttuurisetelit). Oston jälkeen saat lippukoodin sekä suoralinkin videoon. Lippu toimii yhdellä laitteella kerrallaan.

JÄÄHÄN MERKITTY kuljettaa katsojan sadan vuoden taakse aikaan, jolloin Suomi oli juuri jättänyt taakseen kansakuntaa kahtia repineen sisällissodan. Paikallishistoriallisesti merkittävä Nokian Pitkäniemen mielisairaala tarjoaa jännittävän tapahtumapaikan fiktiiviselle kertomukselle, jonka keskiössä on ihmismielen pimeä puoli ja vankkumaton vimma karsia kansasta epäsuotuisa aines pois.

Liput striimiin TÄÄLTÄ.

7.11.2021 klo 19.00
14.11.2021 klo 19.00
19.11.2021 klo 19.00
25.11.2021 klo 19.00
30.11.2021 klo 13.00 ! Huom päivänäytös

Striimin kesto n. 2 t – 1 väliaika (10 min.)

Jäähän merkitty on tummanpuhuva, fantasian aineksia hämmentävä draama, jonka rohkea toteutustapa ei jätä nimestään huolimatta katsojaa kylmäksi. Tarina hyödyntää historiallisia faktoja ja yhdistelee niitä tavalla, jonka tuloksena on aavistus dystopiaa henkivästä maailmankuvasta.
Tarinan päähenkilö on nuori nainen, Halla, jonka tie johtaa lastenkodin kautta Pitkäniemen mielisairaalaan. Punaorpo, riivattu ja puhumaton tyttö oman nokkeluutensa ja pelottomuutensa avulla paljastaa katalan juonen, jonka kohteena ei pitkällä tähtäimellä ole enää vain mielisairaalan potilaat, vaan pahimmassa tapauksessa koko kahtia jakautunut kansamme.

Voit käydä lukemassa käsiohjelman Jäähän merkitty -sivultamme.